Saturday 30 April 2011

Bebal lagi!!

Huh.. cerdik ke Persatuan ni.. Ingatkan dah mula belajar dari kesilapan tapi masih lagi bebal rupanya. Semalam didalam keratan akhbar ada dinyatakan yang Liga Super bagi tahun 2012 akan diwarnai semula oleh pemain Import dengan syarat Seorang Pemain diwajibkan dari anggota Asean (Yang ni aku rasa idea dari pages PFSLJ kat facebook). Bab ni aku setuju le sebab akan ada keuntungan dari segi hak penyiaran televisyen. Cerdik dah kot F.A.M ni...

Tapi Aku kurang setuju bila hanya 12 pasukan yang akan bertanding pada liga Super 2012 nanti.. Bukankah lagi bagus jika Liga itu terdapat banyak pasukan. Ishhh.. tak faham le aku apa sebabnya..Dengan berkurangnya Pasukan maka kurang le pemain yang berkualiti yang dilahirkan nanti. Bukan aku nak merendah-rendahkan standard Liga Primier tetapi bagi aku Liga Super adalah Liga tumpuan di Negara kita.

Masih punya masa untuk F.A.M bincangkan pekara ini.. harap-harap otak beku mereka tu dicairkan le hendaknya..

2 comments:

  1. 2 orang kata,p'dirian pihak atasan tak tetap,depa ikut dan depa ja nak bt keputusan,kalau depa xbt mcm 2,sat g orang kata depa xbt keja,2 yg jadi bengong 2... 2 3 tahun lg,ubah pula iga super kena p'banykan lgi club masuk..xcaya,kita tunggu & lihat ja

    ReplyDelete
  2. aku x stuju sangat dgn kemasukan pemain import krn persatuan bola ni xde kewangan yg kukuh kecuali pasukan kelantan yg aku nmpk bnyk penaja..aku xnk r pasni bnyk plak pemain2 yg repot x dbyar gaji..last2 FAM jgk yg kene bayar

    ReplyDelete

Klik..