Monday 9 May 2011

Liga Presiden Jahanam!!!

Dah semakin parah Liga di Malaysia ni.. mengikut perkembangan terbaru dari info yang memang boleh dipercayai mengatakan Liga Presiden di serang bookie-bookie. Mengikut maklumat yang didapati mengatakan terdapat pemain-pemain di bayar sehingga rm 2000.00 seorang untuk satu perlawanan. Wah.. kaya le mereka ni kan.. lepas ni boleh le enjoy sakan..

Memang sial le mereka ni, tak sudah-sudah nak menghancurkan bolasepak. Demi wang ringgit sanggup korban kan maruah diri. Jahanam la korang yang ambil rasuah tu, dan mampos le korang yang jadi bookie.. halau le mereka ni dari Malaysia lagi elok..

Oh ye.. bukan pemain aje yang menerima sogokan ini tetapi jurulatih sekali.. dengar cerita jurulatih ni dah pun kena pecat.. kalau korang nak tahu team mana yang aku maksudkan ni cari le jurulatih skuad presiden mana yang di pecat baru-baru ni..

Mana le nak letak muka lepas ni... sesal dahulu pendapatan.. sesal kemudian tak berguna... Bayangkan.. bukan yang mengambil sogokan tu jer yang akan mendapat malu tetapi keluarga sekali turut merasa bahangnya...

Kepada adik-adik di Liga Presiden.. bertaubat le kamu... sesali le apa yang kamu dah lakukan.. najis yang korang terima tu tak akan membawa kekayaan pun..

2 comments:

Klik..